hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| طرح ضربتی مقابله با موش ها در فردیس

البرز| طرح ضربتی مقابله با موش ها در فردیس

رها سازی تعدادی موش توسط یک شهروند در دفتر سرپرست شهرداری فردیس و انعکاس آن از رسانه های جمعی سبب شد تا شهرداری طرح ضربتی مقابله با موش ها را در این شهر اجرا کند.

مسعود نجفی  سرپرست شهرداری فردیس  به موضوع رها کردن موش توسط فردی در دفتر شهردار اشاره کرد و افزود: مدیریت شهری فردیس برای معدوم سازی حیوانات موذی طرح ضربتی به اجرا درآورده است.
وی گفت: تا پیش از این  عملیات طعمه گذاری براساس گزارشات مردمی در محدوده اغذیه فروشی ها، رستوران ها و غیره انجام می شد اما اکنون دایره مبارزه با موش ها گسترده شده است.
همچنین این عملیات در مناطق مسکونی شهر که خواستار طعمه گذاری هستند، انجام خواهد شد.
سرپرست شهرداری فردیس وجود حیوانات موذی در کانال آب فردیس را یکی از مشکلات این شهر خواند و افزود:  با توجه به این مهم در نظر داریم عملیات طعمه گذاری را با همکاری مجموعه دامپزشکی انجام دهیم تا شاهد اثر بخشی بیشتر این اقدام باشیم.
وی گفت: شکایتی در خصوص وجود حیوانات موذی در محل زندگی این شخص در مرکز سامانه ۱۳۷ پاسخگویی به شکایات شهرداری فردیس به ثبت نرسیده است.
نجفی با بیان اینکه اغذیه فروشی های حاشیه خیابان های اصلی پسماند مواد غذایی را به داخل جوی ها می ریزند، تصریح کرد: این موضوع عامل تغذیه موش ها است که به انتشار آنها کمک می کند.
سه روز پیش یک شهروند برای اینکه ثابت کند که در شهر فردیس موش ها سلامت مردم را به مخاطره انداخته اقدام به رها سازی تعدادی موش دردفتر شهردار فردیس کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد